O mnie

Kim jestem?

Najprościej opisać mnie w kilku prostych słowach (jak to człowieka o umyśle raczej ścisłym) – zapalony fan motoryzacji, który pasję z lat dziecięcych przekuł w swoją ścieżkę zawodową.

Jak to się zaczęło?

Od najmłodszych lat interesowałem się mechaniką i elektryką/elektroniką. Już jako małolat irytowałem rodziców rozkręcaniem zabawek, zaglądaniem do wnętrza mechaniki motorowerów, a później ostatecznie samochodów, które stanęły na mojej drodze. Zaraz po liceum zacząłem studia w – jakże zaskakujące – tym kierunku. W ich trakcie czynnie udzielałem się w kołach naukowych poświęconych pojazdom mechanicznych. Wyjechałem też na zagraniczne praktyki w zawodzie mechanika, a co najfajniejsze brałem udział w realizacji budowy bolidu CMS01 oraz CMS02 zespołu Cerber Motorsport działającego przy Politechnice Białostockiej. Po studiach zacząłem pracę jako mechanik samochodowy, jednocześnie po godzinach zaczynając przygodę z chiptuningiem.

I co z tego wynika?

Chęć odkrywania tajników tej dziedziny doprowadziła do momentu, w którym znajduję się teraz - z wieloma zmodyfikowanymi autami na przełomie kilku lat. Zaczynając od prostych modyfikacji dla siebie i najbliższych przyjaciół przeszedłem przez wiele etapów nauki, a grono znajomych w zmodyfikowanych przeze mnie autach wciąż się powiększa. W międzyczasie zacząłem przygodę z konwersjami aut sprowadzonych zza wielkiej wody (a konkretniej przerabianie aut z grupy FCA: Fiat Chrysler Automobiles - czyli głównie Jeep, Dodge, Chrysler, Fiat oraz Maserati).

Co będzie dalej?

Mimo wieloletniego zainteresowania tematem wciąż czuję dreszczyk ekscytacji, kiedy mogę zmierzyć się z modyfikacją kolejnego auta. Zarówno konwersje jak i chiptuning wywodzą się z grupy elektronicznych modyfikacji pojazdów, co ściśle powiązane jest z moimi zainteresowaniami. Cały czas rozwijam się w tym kierunku i czekam na kolejne wyzwania.

Stronę traktuję jako swoje portfolio, nie należy jej traktować jako przedstawianie mojej oferty.